Οι υπηρεσίες ειναι σε γενικές γραμμές μια χαρά. Τα κορίτσια ειναι ευγενεστατα και εξυπηρετικά, αλλά να ρωτανε τους πελάτες για την ενταση που ασκούν γιατι δεν ειναι δεδομένο ότι δεν τρίβουμε φτερνες και το scrub επειδή κάποιοι πονάνε...Τα τρία αστέρια επειδή οι καρέκλες των πελατών εξ αρχής ΔΕΝ είναι κατάλληλες για το ύψος που χρειάζεται για ένα ξεκούραστο και απολαυστικό πεντικιούρ. Με αποτέλεσμα να καταντάει επίπονο με το σκαμνακι και το λεκανακι ειδικά αν δεν βοηθάει και ο σωματοτυπος.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσάνθη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 τελειο, κ ενώ το χάλασα η ερσα μου το ξαναέφτιαξα επί τόπου...πολυ μεθοδική, την λατρεψα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ερσα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αφροδίτη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ πολύ τα κορίτσια για την εξυπηρέτηση. Τέλειο ημιμόνιμο πεντικιούρ από την Κατερίνα. ✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερινα Μ. •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νικολέττα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ερσα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελικη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαλια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel