Γλυκιά, χαμογελαστή και πολύ καλή στην δουλειά της ❤️
Πιάσιμο Μαλλιών
Κρητικάκη Ε.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό περιβάλλον, άψογη εξυπηρέτηση και ο Σταύρος ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ! Είχα παραμελήσει τελείως τα μαλλιά μου και ο Σταύρος μου πρότεινε το κατάλληλο κούρεμα και χρώμα! Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό, τα μαλλιά μου τώρα δείχνουν υγιή και ανανεωμένα!
Εξυπηρετήθηκε από Σταύρος Πουλάκης •
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ι.Δ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλό περιβάλλον.
Ο Σταύρος καλός κομμωτής.
Εξυπηρετήθηκε από Σταύρος Πουλάκης •Κούρεμα με Σβήσιμο
el•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Thank you again! A modern, clean salon with attentive and experienced staff. I’ll be back and highly recommend this salon!