πολύ ωραίο περιβάλλον και καθαρό. πολύ ωραίο ίσιωμα. τέλεια η θεραπεία
Σοφια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα μία απίστευτη ιαπωνική θεραπεία που μου πρότεινε ο Γιώργος, Πραγματικά ήταν εξαιρετική τα μαλλιά μου ζωντάνεψαν Πολύ όμορφο μαγαζί και όλο το προσωπικό απίστευτο!
Θεραπείες Μαλλιών και Τριχωτού της Κεφαλής για Γυναίκες
Martha•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα άριστο αποτέλεσμα σε ενα κλιμα ευχάριστο
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Ellie Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο το κούρεμα φοβερή ατμόσφαιρα σίγουρα το προτείνω!
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα