Αχ αυτός ο Γιώργος μας που όλο κάποια νέα ιδέα έχει για ακόμα πιο ωραίο χρώμα και που πάντα έχει δίκιο!! Τους αγαπώ όλους.. για τον επαγγελματισμό τους, για τις ικανότητές τους και το ταλέντο τους, για την ευγένεια και την εξυπηρετικότητά τους.💯🫠😻
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντιγόνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πλήρως ικανοποιημένη και πάλι από το υψηλότατο επίπεδο όλων των υπηρεσιών ανεξαιρέτως και το τελικό αποτέλεσμα τόσο στο χρώμα όσο και στην υγεία των μαλλιών μου (αυτή η milbon θεραπεία είναι ανεπανάληπτη κι αυτή η ομάδα αναντικατάστατη!)
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντιγόνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό της παραμονής μου στο κομμωτήριο, όλα ήταν εκπληκτικά: Τα μαγικά χέρια του Δημήτρη μας, η υποδειγματική του ευγένεια και η υπομονή του, η φοβερή ιδέα του για ένα χτένισμα μοναδικό...❤️
Πιάσιμο Μαλλιών
Αντιγόνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Σίγουρα θα το συνιστούσα!
Γυναικείο Κούρεμα
Helen•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον και φοβεροί επαγγελματίες !
Εξυπηρετήθηκε από Γιώργος Κατσιδήμας•Γυναικείο Κούρεμα