απόλυτα ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες! το συστήνω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ρουλα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα ωραία, η Ειρήνη πολύ επιμελής με τα νύχια μου, όλα τα κορίτσια ευγενικά, ευχάριστη ατμόσφαιρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ρουλα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική όπως πάντα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΘΕΝ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω παρατηρήσει ότι όταν μια φορά πληρώνεις σου κρατάει το αρχικό ποσό θέλω να προσθέσω κάποια νέα υπηρεσία και δεν με αφήνει να προσθέσω το χρηματικό ποσό… πληρώνω συνεχώς το ίδιο ποσό ενώ μου δείχνει ότι έχει περάσει τις υπηρεσίες μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο