Τα κορίτσια είναι επαγγελματίες και τις συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Then•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος, πεντακάθαρα, πολύ καλά προϊόντα. Η εξυπηρέτηση άψογη, τα κορίτσια πολύ ευγενικά και πρόσχαρα. Και το βασικότερο; πολύ γρήγορα! Σίγουρα θα ξαναπάω!!! Ευχαριστώ πολύ Έλενα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αφροδίτη Γ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια τα κορίτσια!Φοβερή εξυπηρετηση! Πεντακάθαρα και ευγενικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Καρσιώτη κατερινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αξιόλογο όλο το πακέτο, εξαιρετική δουλειά, φιλική συμπεριφορά, άψογο περιβάλλον, πολύ καλές τιμές!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Συντήρηση Νυχιών