Ομορφος,πεντακαθαρος χωρος και προσωπικό πάντα με χαμόγελο και ορεξη! Η Ειρήνη είναι άψογη και γρήγορη επαγγελματίας! Εμεινα απόλυτα ικανοποιημένη .Το πρότεινω ανεπιφύλακτα.
Αννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Καρσιωτη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση. Ευελιξία, καθαριότητα, φαντασία και σουπερ άνετο κλίμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Πεντικιούρ
Καρσιωτη Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα παρά πολυ ευχαριστημένη, πολύ καθαρό περιβάλλον, τα κορίτσια ευγενέστατα και εντός χρόνου, πολύ σημαντικό 👌👌
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Πεντικιούρ
Μελίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμη μια φορά η εμπειρία εξαιρετική. Τα κορίτσια κάνουν πολύ καλή δουλειά. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο