Όπως έχω ξαναπεί, όλα τα κορίτσια είναι ευγενέστατα, εξυπηρετικά και ξέρουν καλά τη δουλειά τους. Δεν βαριούνται να την κάνουν. Εχθές η Ειρήνη ασχολήθηκε πολύ ώρα μ'έναν κάλο που με βασάνιζε και σήμερα πετάω.Ευχαριστώ πολύ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ
Μαρία Κ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐⭐⭐⭐⭐
❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Πεντικιούρ
Ανδρομάχη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The lady's room is a fantastic establishment. The girls do beautiful work on our nails! Best of the best!!!
Σχηματισμός ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κλεονίκη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
-
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Antonia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!Το προσωπικό πολύ ευγενικό και το πεντικιούρ πολύ καλό!