Όσες φορές έχω επισκεφτεί τα κορίτσια για οποιαδήποτε υπηρεσία έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Και οι τρεις κοπέλες είναι πολύ καλές τεχνίτριες και πάντα χαμογελαστές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Συντήρηση Νυχιών
Άννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολυ ευχαριστημένη από το περιβάλλον και την υπάλληλο η οποία ήταν ευγενική και το αποτέλεσμα εκπληκτικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χρυσουλα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψογα όλα τα κορίτσια!Καθαριότητα στον χώρο κ ευγενεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα άψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Συντήρηση Νυχιών