Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΡΕΣΠΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη η Ειρηνη, επιασε αμεσως το σχημα που ηθελα χωρις να εξηγησω και πολλα (δεν εχει συμβει ποτε ξανα!), ηταν γρηγορη και πολυ προσεκτικη! Νυχια τελεια! Ολη η διαθεση στο καταστημα πολυ φιλικη και θετικη! Περασα πολυ ωραια! Ευχαριστω κοριτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Kelly•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γνωρίζω την Έλενα και τη Ζέτα σχεδόν από την έναρξη του καταστήματος. Είναι πάντα εξυπηρετικές, με επαγγελματισμό, συνέπεια και με έμφαση στη λεπτομέρεια. Αυτό που τις κάνει ξεχωριστές είναι η καλοσυνάτη και χαρούμενη προσωπικότητά τους. With ❤ Laura - Κυριακή🧘♀️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κυριακή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όπως κάθε φορά! Πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο