Και τα τρία κορίτσια είναι καταπληκτικά!!! Μπράβο Ειρήνη, Ζέτα και Έλενα!!! Έχω λάβει υπηρεσίες για συντήρηση gel acrylic, για πεντικιούρ ημιμόνιμο και για φρύδια!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένη και χαίρομαι που σας ανακάλυψα. Μπράβο σας!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •
Σχηματισμός ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Φράγκου Ε.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένα όμορφο κατάστημα με πολυ ευγενικά κορίτσια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Natasa•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά!!!!!!!!!!!😊😊😊😊😊😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •
Σχηματισμός ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
k.e.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο