Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γιούλη•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστη εμπειρία! Ο χώρος ήταν καθαρός και περιποιημένος, ενώ η εξυπηρέτηση ήταν άψογη. Το πεντικιούρ έγινε με προσοχή και επαγγελματισμό και το αποτέλεσμα με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Σίγουρα θα ξαναπάω και το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Πεντικιούρ
Πέννυ•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα όπως κάθε φορά!! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά και όμορφη ατμόσφαιρα:) !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χριστίνα•19 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ λεπτομερής δουλειά και όμορφος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο