Κούκλες μου είσαστε και η τρεις φανταστικές!!
Καλές γιορτές να έχετε!
Φιλάκια
Κλεονίκη
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κλεονίκη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Άννα Β.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Έλλη Πίπερη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή δουλειά , όλα τα κορίτσια αξιαγάπητα !! μπράβο σας !!!!!🥰🩵
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαιρη Π.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα τέλεια και το χρώμα που πρότεινε η Ζέτα αυτό ακριβώς που ήθελα.
Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά σε όλους με υγεία και ψυχική ηρεμία.
💋💝💕