Εχω ξανά πάει 2 φορές και ήμουν πάντα πολύ ικανοποιημένη. Αυτή τη φορά δεν ξέρω γιατί αλλά τα νύχια μου και στα χέρια και στα πόδια ήταν πολύ χοντροκομμένα, το σχήμα πολύ πλατύ και γενικά αστοχίες στο χρώμα, καθώς κιόλας δεν ήταν το χρώμα που ζήτησα εξαρχής!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Dimitra•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🙏‼️🙏‼️🥰😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη •Συντήρηση Νυχιών
Μαιρη Π.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με μια λέξη όλα τέλεια!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελενη Κ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κορίτσια είναι άψογα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζέτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα Φ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ χώρος όπως και όλα τα κορίτσια! Ζεστές συμπαθέστατες και πολύ γρήγορες με ποιοτικό αποτέλεσμα!
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…