Κάθε φορά όλα είναι πραγματικά άψογα!!!!
Ωραίο περιβάλλον καλή εξυπηρέτηση
Είναι η 2η φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα για lash lift και σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη.
Πολύ όμορφο περιβάλλον, ευγένεια και φιλικότητα,το αποτέλεσμα πάντα άψογο!
Τέλειο αποτέλεσμα ! Πολύ ευγενική,γρήγορη και αποτελεσματική . Θα την ξανά προτιμήσω σίγουρα
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών