Μόνο και μόνο που στην εφαρμογή λέει 27 ευρώ και πλήρωσα 32… φτάνει. Δεν ειναι όλοι υποχρεωμένοι να ξέρουν τον τίμοκαταλογο μέσω ινστα ενώ το κλείνω από άλλη εφαρμογή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργια•Συντήρηση Νυχιών
ΙΩΑΝΝΑ•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Φοβερό περιβάλλον πολύ καθαρό κ εξαιρετική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργια•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξάνδρα•8 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα άψογα οπως καθε φορα !!! Παρα πολύ ευχαριστημένη για ακομα μια φορά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργια•Συντήρηση Νυχιών
Μαρια•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Μένω πάντα ευχαριστημένη από τη δουλειά που κάνουν τα κορίτσια! Εδώ και 3-4 μήνες πηγαίνω σταθερά για ημιμονιμο ενισχυμένο μανικιούρ και τα νύχια μου είναι μακριά και δυνατά! Δεν σπάνε καθόλου
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργια•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστιαννα•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απο την ωρα που έκλεισα το ραντεβού και μετα την ολοκλήρωση του, όλα ηταν άψογα!