Πολύ όμορφος χώρος, φιλικό κι εξυπηρετικό προσωπικό
Μανικιούρ
Μεριτζη Δ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός ολοκαίνουριος χώρος! Πολύ καθαρός και το ημιμονιμο κράτησε πάνω από μήνα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ANTONIA•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος και πεντακάθαρος χώρος πολύ οργανωμένος.
Οι τεχνίτριες εξαιρετικές και ευγενικές.
Προσφέρει πολλές υπηρεσίες που αξίζει να τις δει κανείς.
Πρέπει οπωσδήποτε να πάτε για να καταλάβετε την διαφορά
δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα.
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Dany•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος και εξαιρετική ποιότητα υπηρεσίας!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαίρη •Μανικιούρ
Gregory•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος με προσεγμένη κάθε λεπτομέρεια!Όλη η εμπειρία θέτει τον πελάτη στο κέντρο! Εξαιρετικό τόσο το προσωπικό όσο και η περιποίηση πεντικιούρ!