Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
600 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Χθες κατάλαβα για άλλη μια φορά γιατί έρχομαι από τόσο μακρυά για να κάνω τα νύχια μου στο the hall! Οι καλύτερες!
Ο χωρος ειναι προσεγμενος και καθαρος.Οι υπαλληλοι ειναι παντα διακριτικοι και βοηθουν τον πελατη να χαλαρωσει και να απολαυσει την υπηρεσια του.χωρος και υπηρεσια που υπερεχουν. Το μονο που μου εκανε κακη εντυπωση ειναι οτι χρεωνουν 3 ευρω το piling χωρις να ενγμερωνουν εκ των προτερων.
Ολα οπως κάθε φορά!! Τέλεια!!
Έμεινα για άλλη μία φορά πολύ ευχαριστημένη! Υπέροχος χώρος και εξαιρετική περιποίηση από τη Δέσποινα!
I was quite disappointed with my experience. The entire appointment felt rushed and the quality of the service definitely did not justify the price charged. To make matters worse, I’ve now developed a cuticle infection following the pedicure, which is completely unacceptable and raises serious concerns about hygiene and the standard of care provided - especially given how much the salon promotes its cleanliness and hygiene standards.
3
1
3
4
5
102
5