AMANDA IS A GEM! I LOVE HER SERVICE, SHE IS PROFESSIONAL, POLITE AND VERY SWEET, I AM SUPER PLEASED FOR BOTH MY MANICURE AND PEDICURE TODAY, BRAVO AMANDA!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λουαννα Μ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επιλογή για όλες τις υπηρεσίες!! Συγχαρητήρια για την άψογη εξυπηρέτηση, το άριστο περιβάλλον και το ευχάριστη διάθεση που προσφέρετε!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Casey •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βραχνού Ε.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας και πολυ ευχάριστη παρέα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελίνα Π.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση και την δουλειά που κάνουν τα κορίτσια.