Ολα ήταν εξαιρετικά. Σίγουρα θα το ξανά προτιμήσω.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eirini•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χαρά είναι σίγουρα έμπειρη τεχνίτρια αλλά διαθέτει και διακριτικότητα που βοηθάει να χαλαρώσω και να απολαύσω όλη την διαδικασία στον υπέροχο χώρο THE HALL !!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Τεριακιδου Β.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καλη εξυπηρέτηση, καθαρος χωρος, καθολου φασαρια και ευγενικο προσωπικο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αννα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο μέρος καθαρό πολύ και δείχνουνενδιαφέρον στη λεπτομέρεια