Un ambiente molto raffinato e rilassante con una magnifica vista sul verde e sulle montagne. I proprietari ed i gestori sono estremamente gentili e discreti. Il personale qualificato ed educatissimo,i macchinari all'avanguardia e l'ambiente estremamente pulito. Veramente un'oasi di relax. Lo consiglio vivamente a chi vuole farsi un regalo!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Laura•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και φροντίδα όπως πάντα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •
Αποτρίχωση ΦρυδιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελενη Π.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα, πολύ καλά ήταν όλα!! Κ η κα Χαρά, πολύ καλή!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρυσα Χ.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ο χώρος και οι υπάλληλοι εξαιρετικοί. Ευγένεια, καθαριότητα, επαγγελματισμός, άριστη εξυπηρέτηση και σε τεχνικό επίπεδο και σε επίπεδο συμπεριφοράς.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αδριανή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
χαιρομαι που βρει japanese pedicure στα βορεια προαστια! πολυ καλη δουλεια -φιλικο και καθαρο περιβαλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αμαντα •Πεντικιούρ