Παρά πολύ ευχαριστημένη
Πολύ επαγγελματική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ
Ελινα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενική και εξυπηρετική η κυρία της υποδοχής. Τα κορίτσια πρόθυμα κ αρκετά γρήγορα. Καλη δουλειά.
Τα ραντεβού γίνονται στην ώρα τους- πολύ βασικό για κάποιον στο «τρέξιμο»
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Afroditi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Άννα και πρόθυμη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ
Georgina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική ! Σχολαστική και προσεκτική ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Anastasia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πραγματικά υπέροχα..και η κοπέλα καταπληκτική!