Άψογη εξυπηρέτηση, λεπτομερής δουλειά με ευγένεια και επαγγελματισμό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα φεύγω πολύ ευχαριστημένη!!!
Η Αννα ήρεμη δύναμη,γλυκιά,ευγενική και πολύ καλή στη δουλειά της!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Πεντικιούρ
Χαρα Κ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον. Ευγενικοί όλοι . Πολύ καλή εργασία και εξυπηρέτηση.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Τούμπα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όμορφο, καθαρό περιβάλλον, με επαγγελματίες. Το προτείνω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρα Σ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν η πρώτη φορα που πήγα σε αυτό το μαγαζί και έχω μείνει παρα πολύ ευχαριστημένη!!! Όλες οι κοπέλες γλυκήτατες και η Αθηνά που έκανε τα νύχι μου έκανε ακριβώς το σχέδιο που ζήτησα!! Σιγουρα θα ξανα κλείσω ραντεβού
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο