Έκανα τα νύχια μου ημιμονιμο την Τρίτη και το Σάββατο ο μέσος είχε χαλάσει,με βάση ενισχυμένη.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΙΡΗΝΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αποφάσισα να επισκεφτώ το χώρο σας μετά από πολλές καλές κριτικές κ προβολή μέσω των σοσιαλ, και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Εξυπηρετήθηκα για μανικιούρ κ πεντικιούρ κ το αποτέλεσμα ήταν αυτο που επιθυμούσα! 🙂
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
ΣΚΑΠΕΡΔΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο αποτέλεσμα και τα νύχια είναι πάντα υγειής!!!! Δεν το αλλάζω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ
Rozalia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
everything was great! the nail technicians are very talented
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ