Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Πεντικιούρ
Τινα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ELENA•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα άψογα! Το προτείνω!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα το κατάστημα για μανικιούρ και πεντικιούρ με την Άννα και η εμπειρία ήταν απλώς άψογη!
Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνει ποιότητα και διάρκεια στο αποτέλεσμα!