Πολύ ωραία εμπειρία! 😊
Το προσωπικό ευγενικό και εξυπηρετικό. Το μανικιούρ, πεντικιούρ έγινε πολύ προσεκτικά και το αποτέλεσμα ήταν άψογο και με διάρκεια.
Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΡΕΤΗ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλα τέλεια!! Και ο χώρος και το αποτέλεσμα άψογο!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωαννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ωραια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βικυ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με την αφαίρεση του ημιμόνιμου.