Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αθήνα είναι φοβερή. Πολύ καλό πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
Σοφία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δουλειά ήταν βιαστική με αποτελέσματα τα νύχια να χαλάσουν την επόμενη κι όλας μέρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
A•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Γωγώ είναι καταπληκτική στην δουλειά της! Κάνει τα αδύνατα δυνατά! Καλή διάθεση και ευγένεια από όλο το προσωπικό και την ιδιοκτήτρια! Φοβερά mani - pedi και όχι μόνο...