Υπέροχη δουλειά, μανικιούρ κ πεντικιούρ ποιοτικό που πραγματικά κρατάει, όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΦΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!! Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
ΧΡΥΣΟΥΛΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γύρω γύρω έχει αρκετές ατέλειες το χρωμα. Σαν τοποθέτηση υλικού και πάχος είναι αρκετά καλή, με πολλή λεπτομέρεια στα πετσακια αλλά οι ατέλειες του χρώματος χαλάνε το τελικό αποτέλεσμα