Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Mar•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα !! Πολύ ωραίο περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ
Maria•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον !Έμπειρο προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δημητρα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
In general my impression was quite good and I was satisfied with the treatment. I would recommend it to someone who might want to get an eyebrow plucking.