Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά •περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
I always am impressed by the thoroughness of the services here. The girls are all so kind and they are very detailed with their work. The shop is so cute, too!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ
Hannah•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν μια χαρά, θα το ξανά επισκεφτώ στο μέλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Iro•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμεινα απόλυτα ευχαριστημένη !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο