Παρα πολύ ομορφος και πεντακαθαρος χώρος-η εξυπηρετηση που ειχα για πρωτη φορά ηταν αψογη.Εμεινα πολύ ευχαριστήμενη απο το αποτελέσμα.Τόσο η κα Αναστασια όσο και το προσωπικό ήταν ευγενεστατοι..Προσωπικά με κερδισαν και σίγουρα θα τους ξαναεπισκεφτώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Elisavet•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό μαγαζί και πολύ φιλόξενους χώρος ! Η Ευτυχία είναι απίστευτη στην δουλειά της και πολύ ευχάριστη !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΟΛΥΜΠΙΑ •Μανικιούρ
Alkistis•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΑΓΑΠΑΜΕ GLOWGETTERS!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΛΛΙΟΠΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η δουλειά της Ελένης ήταν καλύτερη από την αναμενόμενη! Σύντομα θα προγραμματίσω το νέο μου ραντεβού μαζί της!