Μου αρέσει πολύ αυτο το κομμωτήριο. Οι κοπέλες ειναι πολυ φιλικές και το κουρεμα και οι θεραπείες μαλλιών που έχω κάνει ειναι τέλειες :)
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Γυναικείο Κούρεμα
Πολυζου•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι ευγενικά, φιλικά και εξαιρετικά στη δουλειά τους!
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Γυναικείο Κούρεμα
Χαρις•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από το λούσιμο μέχρι το κούρεμα, την ευγένεια μέχρι την εξήγηση του τί θα κάνουμε και φυσικά το αποτέλεσμα, όλα τέλεια.
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Γυναικείο Κούρεμα
Βασιλική•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα τα κορίτσια τέλεια :) !
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Χτένισμα
Μαρια•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκεφτήκαμε με την φίλη μου για πρώτη φορά το συγκεκριμένο κομμωτήριο και μείναμε απόλυτα ικανοποιημένες! Η Νάνσυ είναι εξαιρετική επαγγελματίας και μας έκανε να νιώσουμε άνετα από την πρώτη στιγμή.
Σε κάθε βήμα μας εξηγούσε τι κάνει και γιατί, πράγμα που μας ενέπνευσε μεγάλη εμπιστοσύνη και έδειξε πραγματικό ενδιαφέρον για ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευχαριστούμε πολύ και την συνιστούμε ανεπιφύλακτα!