Τέλειο αποτέλεσμα σε ημιμόνιμο μανικιούρ και πεντικιούρ, φιλικό περιβάλλον και φροντίδα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anastasia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🔝🔝🔝
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •Συντήρηση Νυχιών
Κωνσταντίνα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γρήγορη και καλή δουλειά! Όμορφο περιβάλλον!
Αλεξάνδρα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον τόσο από θέμα καθαριότητας όσο και το προσωπικό,τα κορίτσια όλα ευγενή και πάρα πολύ καλές,εξαιρετικές στη δουλειά τους!Την πρώτη φορά που είχα πάει,νιώθεις σε οικείο περιβάλλον και συνεπής στην ώρα τους!!Μπράβο σε όλα τους!!!Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!