Κάνουν πάντα πολύ καλή δουλειά και ειμαι πολύ ευχαριστημένη ❤️
Συντήρηση Νυχιών
Εύα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
10 με τόνο!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα Ντούμου•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ανδριανα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευγενικές όλες οι κοπέλες ,με πολύ όμορφα αποτελέσματα 🤍
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Eirini•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια μας είναι επαγγελματίες με ότι αυτό συνεπάγεται. Ταλαντούχες και πάνω από όλα άνθρωποι με γνώσεις και θέληση να βοηθήσουν ώστε το αποτέλεσμα να είναι το ιδανικό. Σας αγαπάμε κορίτσια ❤