Άψογος επαγγελματισμός,καθαρός χώρος και ευγενικό προσωπικό!
Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ελένη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή και λεπτομερής δουλειά! Μένω πάντα πολύ ευχαριστημένη
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προτιμώ χρόνια το συγκεκριμένο στούντιο αισθητικής. Δεν το αλλάζω με τίποτα, σε όσες φίλες το έχω προτείνει, έχουν μείνει απόλυτα ευχαριστημένες!
Προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσετε, είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσετε να το επιλέγετε.
Όλες οι κοπέλες κάνουν φοβερή δουλειά. Κυρίως η Ιωάννα, που είναι εξαιρετική και πάντα πρόθυμη να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα Ντούμου•Μανικιούρ Ημιμόνιμο