Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη από τη δουλειά και από την εξυπηρέτηση του the beauty bar. Οι κοπέλες που εργάζονται στο κατάστημα είναι αρκετά ευγενικές και εξυπηρετικές!
Συντήρηση Νυχιών
Σοφία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον και εξυπηρέτηση. Η Ιωάννα καταπληκτική και καταρτισμένη στο αντικείμενό της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα Ντούμου•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Rena•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπέροχα όπως πάντα !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •Συντήρηση Νυχιών
Ναταλια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο περιβαλλον, υπεροχα ολα τα κοριτσια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΙΚΗ ΡΟΔΙΤΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα εξαιρετικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεονώρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο