Η κοπέλα εκπληκτική, είμαι ευτυχισμένη από το αποτέλεσμα κα εκτιμώ ότι με πήρε τηλέφωνο και είπε ότι υπάρχει καθυστέρηση, ώστε να μην πάω εκεί και περιμένω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Aikaterini•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια! Ξανα επιστρέφω στη Κατερίνα ξανα και ξανά απίστευτος επάγγελματισμος και υπηρεσίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
Ιωάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παω στη Κατερίνα ξανα και ξανά! Ειναι εγγύηση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατσανου Ι.•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τελεία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Always exceptional
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο