Το πεντικιούρ τέλειο!Η Κατερίνα σωστή επαγγελματίας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
PEGGY•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κατερίνα είναι υπέροχη και κάνει εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη σε όλα.
Η ωραιότερη εμπειρία πεντικιούρ που είχα ποτέ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Παναγιώτα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική σε όλα! Καθαριότητα, λεπτομέρειες και ατμόσφαιρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Πεντικιούρ
Αφροδίτη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός χώρος, ευχάριστος. Η κοπέλα που επιμελήθηκε το μανικιούρ μου ήταν εξαιρετική! Ευγενική, πρόσεξε την κάθε λεπτομέρεια. Το συστήνω και θα επιστρέψω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο