Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Peggy S.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα εξαιρετική επαγγελματίας η Κατερίνα. Το μανικιούρ τέλειο μια εβδομάδα μετά-και δεν μπορώ να πω ότι είμαι προσεκτική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κατερίνα είναι απλά εξαιρετική! Κάθε φορά που πηγαίνω – και επιστρέφω ξανά και ξανά – με εντυπωσιάζει με την προσοχή της στη λεπτομέρεια, την ποιότητα της δουλειάς της και τη φιλική της προσέγγιση. Πάντα καταφέρνει να αποτυπώσει τέλεια αυτό που έχω στο μυαλό μου. Χρησιμοποιεί μόνο άριστης ποιότητας υλικά και ο επαγγελματισμός της φαίνεται σε κάθε βήμα. Κάθε επίσκεψη είναι μια ευχάριστη εμπειρία, και κάθε φορά φεύγω με υπέροχα νύχια !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα η Κατερίνα πολύ ευγενική, ήπια στις κινήσεις της με άψογο αποτέλεσμα που διαρκεί πολύ πραγματικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα •Μανικιούρ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα! Είναι όντως το καλύτερο μανικιούρ
και πεντικιούρ που έχω κάνει!