Παρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα σε κοντά μαλλιά, μοντέρνο κούρεμα που μπορείς εύκολα να το περιποιηθεις μόνη σου. Άκουσαν τι ακριβώς θέλω και το έκαναν πράξη. Λίγο ακριβό, αλλά πραγματικά άξιζε. Το συστήνω ειδικά αν θέλετε να κάνετε αλλαγή, μικρή ή μεγάλη
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία •Γυναικείο Κούρεμα
Άννα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευγενικό όλο το προσωπικό και πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθανασία •Αποτρίχωση Φρυδιών
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
είναι εξαιρετικά τα κορίτσια με καλή διάθεση να εξυπηρετήσουν ευγενικές χαμογελαστές
Εξυπηρετήθηκε από Σοφία •Βαφή Μαλλιών
ΚΟΜΕΣΙΔΟΥ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Συστήνω ανεπιφύλακτα το κομμωτήριο. Καθαρός χώρος. Φιλικό πρωσοπικο και πάνω απ όλα μου έκαναν το καλύτερο κούρεμα