Όλα ήταν εξαιρετικά. Ειδικά το πεντικιούρ αξίζει το μικρό επιπλέον κόστος του - σε σχέση με ανάλογες υπηρεσίες της αγοράς - καθώς η ποιότητα ήταν σαφώς ανώτερη.
Erianna•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μαγαζί για ακρυλικό στη Νέα Σμύρνη! ✨✨✨