Καλό!! λίγο παραπάνω προσοχή στην λεπτομέρεια για να μην υπάρχουν και τραυματισμοί με την αφαίρεση σε κάποια σημεία στο πρόσωπο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
ΓΜΠ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
happy with the services, will visit again for sure!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Efthymia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είχα ακρυλικό στα νύχια μου το οποίο το είχα κάνει στις 13 Νοεμβρίου, είχαν κρατήσει τέλεια τα νύχια και δεν είχα καμία απώλεια. Τα κορίτσια είναι όλα τέλεια και κάνουν απίστευτη δουλειά. Πολύ καθαρός χώρος και πάρα πολύ καλή ποιότητα προϊόντων⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️