Στα θετικά, αρκετά λεπτή η στρώση. Αλλά η εφαρμογή πολυ αδιάφορη και πρόχειρη: αλλού έχει κενά το top coat, αλλού το χρώμα, αλλού καβάλησε το δέρμα και έχει αρχίσει να ξεκολλάει στις 4 μέρες. Ζήτησα διόρθωση σε ένα νύχι, για τα υπόλοιπα βαρέθηκα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2
Κατερινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία όλες τις φορές που έχω επισκεφτεί το κατάστημα, και δεν είναι λίγες...