Excellent service! The girls are very good and experienced nail artists!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Εφη Σ.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος, κομψός. Όλο το προσωπικό φέρεται με ευγένεια και επαγγελματισμό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά, για μανικιούρ, κατόπιν των πολύ καλών κριτικών. Μου άρεσε το καθαρό και φρέσκο περιβάλλον, η οικεία αλλά με επαγγελματισμό προσέγγιση και το άψογο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 6
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Donna P.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!! Όπως πάντα, για αυτό και συνεχίζω να πηγαίνω και να τους προτείνω σε κάθε ευκαιρία.