Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος και καταπληκτική η Κατερίνα στο ημιμονιμο μανικιούρ που έκανα σήμερα. Ήταν γρήγορη και αποτελεσματική σε ότι ακριβώς της ζήτησα! Άψογη ! Εννοείται πως την συνιστώ και θα ξανά πάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Nόρα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστικοι!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
ΑΝΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα καλύτερα τεχνητά ever 🫶🏻✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Donna P.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ προσεκτικό και φιλικό προσωπικό! Δεν το αλλάζω με τίποτα το μέρος! Η ποιότητα με τα χρόνια έχει παραμείνει εξαιρετική :)