Εξαιρετικό κλίμα, ευχάριστη ατμόσφαιρα, τα κορίτσια σε κάνουν να νιώθεις πως σε ξέρουν χρόνια.! Δεν έχω κάτι άλλο να πω , πρώτη εμπειρία και μου άφησαν τέτοιες εντυπώσεις!!! Συνεχίστε έτσι μπράβο σας ♡
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά κάνει η Αλεξάνδρα στο ημιμονιμο στα χέρια. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.