Είμαι πολύ ευχαριστημένη απ' το συγκεκριμένο nail bar. Έχω πάει ξανά για μανικιούρ, πεντικιούρ και σήμερα έκανα αποτρίχωση! Απόλυτα ικανοποιημένη απ' την υπηρεσία! Η Αλεξάνδρα είναι πάντα πολύ ευγενική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Symiakou C.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Things
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Maria•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κακή δουλειά. Με πονούσε στο λιμαρισμα και έβαψε και τα πετσακια.