Εξαιρετικό μαγαζί για νύχια! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και προσεγμένος, ενώ το προσωπικό είναι απόλυτα επαγγελματικό και φιλικό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Γεωργιου•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Το κλίμα ήταν πολύ φιλικό αλλά και επαγγελματικό. Σίγουρα θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2
Γιούλη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα, με προσοχή στη λεπτομέρεια!