Εξαιρετικη επαγγελματιας η Αλεξανδρα, με μεγαλη προσοχη στη λεπτομερεια, οπως παντα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 5
Ολγα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό ημιμονιμο. Ολα ήταν υπέροχα! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3
Χριστίνα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια!!!Άψογα όλα τα κορίτσια, ευχαριστώ πολύ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο μανικιούρ!!! Τέλεια ομάδα!!! Θαυμάζω τη σύμπνοια σας. Λατρεύω το ταλέντο σας. Το κέφι σας είναι μεταδοτικό και πάντα πάρα πολύ ευχάριστο. Σας ευχαριστώ από βάθος καρδιάς!!!