Εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου , σεβονται τον πελάτη πρώτα απ 'όλα & σε θέματα τεχνικής είναι παρα πολυ καλά καταρτισμένοι σε όλες τις υπηρεσίες τους , μπράβο σας.. εξαιρετικό κατάστημα.. φεύγεις ικανοποιημένη και με το χαμόγελο.. . :)
Mestousaki Flora•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ηταν πρώτη φορά σε αυτό το κατάστημα. ολα μια χαρα, κανένα πρόβλημα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 7
Ελίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογη εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα. Ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές!